LET THE RAIN WASH AWAY ALL THE PAIN OF YESTERDAY

eftersom att jag fortfarande är sjuk så har jag inte haft orken att ta några nya bilder, men imorgon kanske ? ;)
denhär bilden är från förra sommaren på mig och moa, ja hon var "lite" emoaktig då men en riktig gulleplutt!
jag kommer sakna henne så otroligt mycket när jag flyttar och vi pratar varje gång vi träffas (vi träffas varje dag) om hur vi inte kommer klara oss utan varandra!
nu ska jag krypa ner mig i sängen, imorgon åker jag kanske till mormor och morfar om jag inte mår bra.
vill spendera mycket tid med mycket folk, inte träffa så många nya och obetydliga personer. utan hålla mig till dom jag älskar för det är ju dom jag kommer sakna <3

Kommentarer
Postat av: Josse

hoppas att vi ses mycket innan du flyttar emmaboy <3

2012-04-14 @ 00:47:02
URL: http://fashionandnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0